TENERIFE SAARETUUR EESTI KEELES

Meie eestikeelsed saaretuurid "Siin me elame" on Kompassiga ühevanused - toimuvad aastast 2010.
ALATES 01.01.24 on eestikeelsed tuurid pausil, inglise ja vene keeles tuurid toimuvad, BRONEERIDA SAAB SIIT

Täiskasvanu (12+, lõunasöök sisaldub hinnas, kel vanus lubab joogiks valge või punane vein, teistele vett või mahla) € 85
Laps (5-11 a.) €65 NB! nooremaid üldjuhul kaasa ei võeta, oleme teinud erandeid, kui vanemad kinnitavad, et juhul kui järelkasv väsib ja tema protest hakkab teisi segama, siis seiklevad ise koju.

- SAARETUURID TOIMUVAD PÜHAPÄEVITI
- Start kell 8.00 Tenerife lõunaosast (🔗 "korjepiirkonna" kaart koos peatustega - Costa Adeje-Las Americas-Los Cristianos), TAGASI JÕUAME CA KL. 19
- Läänekaldal ehk LOS GIGANTESES ja PLAYA de LA ARENAl ööbijad pääsevad saaretuurile bussiga nr 477, Callao Salvajest bussiga 473, täpsemad juhised saadame alati mailile.
- MEIE SAARETUURID ON EESTIKEELSED;
- BUSS ON MUGAV JA KONDITSIONEERITUD.
- Põhigiidiks on Eesi Uuk, kelle trumbiks on vahetu sissevaade kohalike ja kliimapagulaste igapäevaellu, Eesi elab Tenerifel aastast 1995.
Ka kõige pikem bussiots on alla tunni, peatuseid on palju (7) ning meiega jõuate ära käia nii vulkaani El Teide juures, “piraadikülas” Mascas kui sõita ümber saare, väisates põhjakalda linnu ning vaadata otsa guantšide kuningatele ja mustale madonnale.
Tenerife vaatamisväärsused:
Esimene peatus on Tenerife kõrgeimas külas Vilafloris, seejärel vulkaan El Teide ja Roques de Garcia NB! köisraudteega küll sõita ei jõua kahjuks. Alla sõidame me mööda loodenõlva, läbi "värske" laava väljade, männimetsade ning Santiago del Teide mandlioru piraadikülla Mascasse, mis on Los Gigantese ookeanist taeva poole viskuvate kaljude vahele orgu peidetud. Seejärel “neetud” pealinn Garachico juba põhjakaldal, veinipealinn Icod de Los Vinos  lõunasöök restoranis Casa del Carmen - üks Icodi vanimaid restorane! - on hinna sees, sh toidu allaloputamiseks heldelt valatava kohaliku veiniga).
A. von Humboldti poolt maailma kõige kaunimaks tunnistatud La Orotava org ja linn oma ilmakuulsa rõdudega majaga (La Casa de los Balcones, AD 1632) ning päeva lõpuks veel kõigi kanaaride kaitsepühak Candelaria Neitsi (Virgen de la Candelaria ehk must madonna) Candelaria basiilikas ja guantši kuningate kujud loojuvas päikeses ookeani rannal.
Vaat siis olete te tõepoolest Tenerifet näinud.
Kohtumiseni!

Et kõigil ju polegi näiteks Facebooki, oleme siia arvustusi kopeerinud, samuti mailiga saabunuid või suisa käsikirjalisi diplomeid (tuleb ette :) ümber kirjutanud.

Katrin Sutt
Täname imetoreda saaretuuri eest Tenerife Kompassi ja eelkõige giid Eesit, kes oskas meie väikesele grupile nii imelise ja sisuka päeva korraldada. Meie lapsukesed oskasid Eesiga kohe ühise keele leida ning giidi oma soovikestega ahvatleda. Tenerife on imeline, saladuslik, päikeseline, peaaegu 4 aastaajaga samaaegselt veetlev saar, kuhu jääb ikka ja jälle kutse tagasi tulla. Jällenägemiseni paradiisi saarel!

Ave-Hedi Luik
Suur tänu väga toreda saaretuuri eest!
Jäime väga rahule, saime hea ülevaate saatest ja Eesilt uskumatult palju infot. Infot tuli nii palju, et oleks pidanud lindistama terve päeva :)
Eesi on väga armas ja soe inimene, sobib suurepäraselt giidiks.

Aime Niineste
Käisime saaretuuril kohe oma reisi alguses ja see oli väga hea valik. Saime kiirelt ülevaate kuhu oleme sattunud - lõppematu suvi, vulkaanid, kaljud ja ookeanilained. Kõik, mida meie kodus aknalaual potitame, kasvab Tenerifel üleelusuuruses.
Kõige muljetavaldavam oli ikkagi Teide. Tänu varavalges teeleasumisele olime seal suhteliselt omapead,
Teisena meenub kindlasti tee Mascasse ja bussijuhi professionaalsus turistide sõidustiilile vaatamata meid tervelt sihtpunkti viia.
Väikesed jalutuskäigud armsates linnakestes koos Eesi jutukestega olid ka huvitavad.
Tänu Eesi soovitustele saime me oma puhkusepäevad väga tihedalt täidetud. Polnudki mõtet autot rentida, ka liinibussidega seigeldes käisime Santiago del Teide laavaväljadel matkamas, Los Gigantose promenaadil lainemüha ja kaljusid nautimas, Barranco del Infernios juga vaatamas ning La Caletas veini ja kala nautimas.
Paljugi jäi veel tegemata, seega tasub kindlasti tagasi tulla!
Kiri sai pikk, pilte ilmselgelt liiga palju, aga muljeid oli ka tohutult.
Tänud Kompassile!

Elo Eller
Väga vahva reis oli! Suurepärase tiiru sai kogu saarele peale tehtud ning isegi kohvitamas ja shoppamas jõudis käia. 😃
Kõik oli mõnusalt eesti keelne ja eesti meelne. Giid Eesi oli muidugi eriliselt lahe energiast pakatav tegelane!!! Teadis kõike ja jagas infot lahkelt - mitte ainult seda reisi puudutavate asjade kohta vaid ka seda nt kust poest saab kvaliteetset toitu, kust kala, millised näevad saarel vargad välja jne.
Mega bussijuht oli ka - selliste hirmus kitsaste mägiteede peal, kus on juba tõsine probleem, kui sõiduautole sõiduauto vastu tuleb... siis uskumatu!!! Meie suuuuuuuurele bussile, tuli vastu sama suuuuuuuur buss ja isegi giid ei uskunud, et meil on seal võimalik üksteisest mööduda... ja kujutage ette - need bussijuhid tegid selle ära ja ei ühtegi kriimu ka masinatel!!! Isegi giid pani möödumise ajaks silmad kinni. 😃 Aga bussijuht jäi lõpuni täiesti rahulikuks.
Soovitan soojalt seda reisi ja üldse Tenerife Kompassi teenuseid.
Jah, oli küll varajane väljasõit ekskursioonile aga see tasus täiega ära - me ei istunud parklates ummikutes nagu teiste firmade bussid. Me lipsasime kõigil eest ära.
Samuti oli selles mõttes hea, et kõik toimus ikka ilusti eestlaste kombe kohaselt õige kellaaja järgi - inimesed olid õigel ajal peatuses, buss õigel ajal seal kus pidi jne (kohalikel ja hispaanlastel endil on muidu väga veniv aeg). 😃
Ja Kompass aitab vajadusel ka kõige muu infoga. Mina sain abi näiteks salsa-pidude leidmisel, kuigi veebilehel seda infot konkreetselt polnud. Kirjutasin otse Kompassile ja ... info saadud ja peod missugused!!! PS. Tenerifel head salsa-bachata peod!!

Kõigepealt suured-suured tänud toreda päeva eest! Eesi on lihtsalt vapustavalt äge!
Tema kogemus saarel elamisest andis väga palju juurde, sest jutt ei olnud ainult faktipõhine vaid ka igapäevasest elust-olust ning see, kuidas Eesi seda jutustas oli äärmiselt nauditav :)
Suur aplaus talle ning palun andke ka meie seltskonna tänusõnad Eesile edasi.
Käisin samal tuuril ka 2015, need kaks reisi olid küll sama marsruudiga kuid siiski täiesti erinevad. Eks aega on ka mööda läinud aga ikka oli põnev. Ilm oli ka meil imeilus ja seltskond mõnusalt väike ning bussijuht super.
Jäime reisiga väga, kohe väga rahule. Suured tänud veelkord.
Heade soovidega
Margit

Janne Maal
Käidud ja kiidan-soovitan! Eriti meeldisid mulle giidi jutud, mis algasid sõnadega "Meil siin..." Saime aimu kuidas saarel tegelikult elatakse, mitte ainult infot vaatamisväärsuste kohta. Tuur tundus küll alguses pikk aga tegelikult oli see hakitud paraja pikkusega bussisõidujuppideks mille vahepatustes sai nii einestada, jalutada, tutvuda kohaga kui tualetis käia. Suurim + oli aga see, et startisime vara! St me olime kohal enne teisi turiste, saime kuulda Teide vaikust ja nautida vaateid-kohti rahulikult; enne, kui massid kohale jõudsid. Aitäh Tenerife Kompass!

Piia Riim
Kõik puhkuse ajal tehtud väljasõidud korraldas meile Tenerife Kompass. Imekiired vastused, täpseimad juhised😃. Jäime kõigiga väga rahule, aga eriliselt kiidaks saaretuuri ja selle eestvedajat Eesit😍. Peale 10tunnist ringreisi oli ikka tunne, et ehk oleks veel võimalik kuhugi minna😀😁. Parim puhkusepäev🤩🤗

Jana
Jäime kogu programmiga väga rahule. Väga hästi korraldatud üritus ning kuhjaga elamusi.
Suured tänud ja kummardus. Grupp ei tahtnud laiali minna, päev lendas kui 5 minutit.
Suured tänud!

Terje Paes
Käisime saaretuuril.Vägavägaäge programm. Eesi parim giid!

Tiina Pajupuu
Käisime emaga 13.11 saaretuuril! Tahtsin tänada teid ja Eesit, et panite kokku nii huvitava ja ägeda tuuri. Kuigi päev oli pikk, oli tuur hästi koostatud ja väsimust väga ei tundnudki. Eesi on fantastiline naine ja teab saarest nii palju rääkida.

Heda Blumfeldt
Käisime saaretuuril 30.10.22 giid Eesiga. Jäime väga rahule. Giid oli suurepärane ! Peatused ja kohvi võimalused olid mõnusate ajavahemike järgi. Nii ei tundunud pikk päev liiga väsitav. Meie puhul algas tuur 6.23 kuna elasime Los Gigantese lähedal. Reisi planeerimisel küsimuste korral saime momentaalselt ühendust, Eestikeelne giid on väga tänuväärne. Suur tänu, Eesi ja Olavi

Auli Ausna
Käisime saaretuuril 21.03 2022. Suured tänud Eesile. Kuulasime suud ammuli ja nalja oli nabani. Tänud ka Olavile. Ostsime kõik ekskursioonid Kompassist. Kõik vastused sain minutitega meilile. Ja kõik juhised ja küsimustele vastused. Ja Olavi raamatu lugemine oli omaette elamus. Pole vist ühegi raamatu lugemisel nii palju naernud . Minge Tenerifele koos Kompassiga.

Maret Kurrik
Aitäh, giid Eesile ja Tenerife Kompassile! Jäime saaretuuriga väga rahule!

Maarja Grentsmann
Käisime oma vägeva naistekarjaga Tenerifel! Läbi Tenerife Kompassi sai võetud mitmed väljasõidud. Kõik oli väga hästi korraldatud. Kindlasti sooviks veel erilist tänu avaldada meie saaretuuri giidile Eesile! Nii fantastilist giidi pole meie küll varem kohanud. Ta tegi giiditööd südamega 🤍 - kogu reisiprogramm oli täidetud, isegi ületatud ausaltöeldes! Tema teadmised Tenerifest olid täiuslikud, saime heas mõttes kutuurišoki. Kogu saaretuur kulges tema tänelepaneliku pilgu all sujuvalt ühest sihtkohast teise, bussireis naljakate lugudega, lõbusad jalgsimatkad - super! Südamlikud tänud toreda reisi eest! Parimate soovidega, Maarja, Liis, Airis, Talvi ja Gertu-Liis.

Katri Õispuu
Oli väga vahva saaretuur 31.01.22, vapustav giid Eesi oma teadmistega ja väga toredad reisikaaslased! Soovitame saaretuuri kõigile! Katri ja Priit

Liina Jürisoo
Suurepäraselt organiseeritud ja mitmekülgne reis see saaretuur! Suur tänu Eesile! Täpselt selline mõnus ja eestlastele sobiv. 🙏Ja ilm oli ka super, saime kaliima eest pakku!

Anneli Veber
Tänud Kompassile ja eriti Eesile suurepärase Saaretuuri eest! Oli ääretult põnev näha ja kuulda kuidas Tenerifel elatakse. Ilm oli super ja vaated fantastilised.
Sooviks tänada eilse päeva eest!
Eesi oli tore ja päev tema juhtimisel kulges ladusalt ja lõppes kiiremini, kui oleks soovinudki.
Nägime ja kuulsime kohalikust elust-olust rohkem, kui iseseisvalt ringi seigeldes oleks saanud.
Ka meili teel asjaajamine on olnud puhas rõõm.
Edu ettevõtmistes! Karmo

Rita Vood
Tore saaretuur Eesi juhendamisel.Meie kamp oli ühtehoidev ja sõbralik.Nalja sai,vihma sai ka natuke.Bussijuht super.kõik sujus.

Piret Kukk
Väga infoküllane saaretuur koos Eesi jagatud huvitavate teadmistega.

Maire Matikainen
Tänud espitsiooni giidile Eesile, kes jagas infot saare kohta asjalikult ja parasjagu ning siinse elanikuna
oskas rääkida ka kohalikust elust. Suur tänu huvitava ja toreda päeva eest!😊👍

Anne-Ruth Laine
Meie seltskonnale meeldis väga saaretuur giid Eesiga! Infot ja fakte Tenerife kohta leiab kenasti internetist, kuid hoopis teine lugu on, kui giidiks on inimene, kes on elanud saarel nii pikalt! Suur, suur tänu Eesile ja Olavile!

Angela ja Anna
Saaretuur oli väga tore, saime palju kohti näha ja läbisõita. Kõigile tekkinud küsimustele vastused saadud!
Päikest!

Svea Rohtla
Väga õnnestunud tuur, nägime lumist Teidet ja tund aega hiljem õitsvaid mandlipuid! Ja muidugi suurepärane giid Eesi, kes oskab kõikidele küsimustele vastata. Aitäh, jäime väga rahule!

Airi Broberg
Aitäh kõige eest! Tuur Eesiga oli väga lahe. Ta on just see naine, kes sobib sellele saarele. Tema temperament ja avatus on see, mis kisub kaasa. Imeline võime nii palju suhelda, iga kell infot jagada - vinge. Oskuslikult põimib ta saare ajaloo ja info oma kogemuste vahele, ei ole lihtsalt kuiv jutt. Kompassi koduleht on väga informatiivne, sealt saab ikka väga palju teada. Oleme väga rahul, et võtsime tuuri. Päev oli küll pikk, aga samas sai olulised kohad ühe päevaga nähtud.
Ilusat aastalõppu ja jõudu tegutsemiseks uuel aastal!
Parimate soovidega
Airi ja mehed

Ene&Jaak
Osutusime ōnneliku juhuse tōttu väljavalituteks, kes said täna tuuri toreda Maritiga. Päev oli hästi planeeritud, tempo mōõdukas . Nägime nii palju kui ühe päeva sisse saab mahutada. Lisaks veel väikesed kõrvalepõiked johtuvalt giidi kogemusest. Mariti nakatav temperament , kohaliku elu hea tundmine ja rõõmus tuju, kõidele meie küsimustele heatahikud vastused tegid päeva nauditavaks ja ……väga lühikeseks.
Oleme Maritile väga tänulikud!
Heade soovidega Tenerife kompassile!

Anu ja Sigmar
Oleme Tenerifel esmakordselt ja seni enamjaolt omal käel reisijad-matkajad. Sedapuhku otsustasime paketi kasuks koos mõne väljasõiduga. Saaretuur meeldis meile kaasaga väga. Kõik oli tasakaalus- nii väike seltskond kui valitud marsruut ja aeg neis kohtades rahulikult ringi vaadata. Eesi on väga äge giid-rohke saare ja muu elukogemusega. Kontakti on temaga lihtne leida.
Tervisi ja edu!

Karin Haab
Oli väga tore ja inforikas päev, väga tubli bussijuht ja muidugi Eesi on äärmiselt vahva ja tore giid, teda on lihtne kuulata ja lisaks mõnusa huumoriga.

Heli Roosimaa
Superäge saaretuur! Igat senti väärt! Soovitame soojalt! Suurepärane giid Eesi ja Kompassi abil saab ülihea ülevaate saarest, ajaloost, vaatamisväärsustest ja paljust muust. 11tundi kestnud tuuri jooksul sai ka veine degusteeritud ja tenerifele omast lõunat süüa. Pakutu ületas igasuguse ootuse😍! Aitäh Olavi ja Eesi!

Maria Sevani
Suurimad tänud toreda tuuri eest, special tänu Eesi eest:) väga armastusväärne daam, professionaalne kiid, ei olnud ainult kuiva juttu, vaid ka elu olulist saarest ja siinsetest inimestest oli lust kuulata. Alati soovitame! Kui päris aus olla, siis pole see saar mind kunagi huvitanud.. olen rohkem kariibide huviline, aga selle tuuri yle on mul tôsiselt hea meel, kuna nyyd plaanin tagasi tulla ja matkata siin kôvasti. Sattusin siia hoopis teistel asjaoludel kui puhkuse reis. Eesi lubas alati nôuga toeks olla kui tulen matkale, tänud, jäime väga rahule💚

Imbi Liisma
Olavi,suur,suur tänu Sulle veelkord nii ägeda saaretuuri eest.Oli väga lahe päev väga meeldiva seltskonnaga. Head puhkuse jätku kõigile!!!

Meeri Arumets
Oli väga vahva päev,imetore naistepäev :) .Aitäh,Olavi! Kõigile toredat puhkuse jätku!

Rene Liisma
Tänud Olavile pôneva saaretuuri eest! Uute kohtumisteni!

Katrin Lääne
Bussijuhile tundsime kaasa. Ise nautisime elu ja Olavi poolt infotulva. Oli väga vahva.

Tiiu Kirsimäe
Saaretuur supergiid Olaviga oli vaatamata kaliima vempudele igati nauditav. Nii hea võimalus muretult saart avastada ja oma silmaringi laiendada. Soovitan soojalt kõigile.

Anu Haugasmägi
Olavi oli super giid!!! Välja tulistatud info oli asjalik ning põhjalik, humoorikas võtmes ning igati hariv.
Meie täname ja soovitame!!! :)

Tiina Maripuu

Aitäh tänase päeva eest. Olin enne ka tuuritanud. Seekord koos lastelastega. Eelteismeline kommenteeris õhtul, et "tal läks pea põnevaks". Päristeismelised ütlesid, et oli huvitav kuulata. (Nad üle kolme lause ööpäevas tavaliselt ei ütle, seega tõlgitagu see ülimaks komplimendiks).

Ian Mikael Kirss
No kui Sa oled keskmiselt hästi haritud (nagu mina) siis on ikka võimas vaheldus olla kellegi seltskonnas, kes on kõvasti üle keskmise hästi haritud. Saaretuur koos Olaviga oli mega!

Kadri Ilves
Sisukas, põnev, aktiivne! Vahepeal naersin nii et silmad märjad. Mägedes on muidugi ilus ja kõik kohad, mida külastasime, jätsid sügava mulje!

Jaanika Kraus
Kui Tenerife, siis Kompass! 😊Sisustasime päris mitu päeva oma puhkusest Kompassi abiga, kiidame ja soovitame! 🌞

Lea Reinojaan
Suur tänu Olavile väga huvitava ekskursiooni eest! Nii palju põnevaid kohti ja uusi teadmisi ühe päeva jooksul!

Aidu Põder
Suurimad tänud, oli väga huvitav avastada Tenerifet koos.

Lehte Tuuling
Oli imeline saaretuur Tenerifel :) Aitäh, Olavi Antons ja Tenerife Kompass, väga sisuka päeva eest :) Parim giid kellega koos saart avastada :)

Krista Kütt
Väga tore saaretuur! Kõikidele meeltele midagi positiivset ja meeldejäävat, ilusad kohad ja võrratud maitsed! Tenerife minevikust, olevikust ja isegi tulevikust kaasahaaravaid lugusid ja isegi pilte! Kogu päeva jooksul jälgimas terane kaamerasilm ja õhtuks vahvad kaadrid allalaadimiseks küpsed. Olavi on VÕRRATU! Aitähhh

Merlin Ra
Väga soovitan! Huvitav ja tunned, et sinust hoolitakse!

Triin Rosenberg
Terve päev täis meeldivaid emotsioone ja rohkesti teadmisi. Soovitame kindlasti ära käia Olavi poolt pakutaval saaretuuril.

Heidi Vilu
Suurepärased saaretuurid!

Paul Neitsov
Absoluutselt! Absoluutselt!

Carlotta Park
Olen Tenerifel tuuritanud talvepuhkustel umbes 12 korda, ise autoga ja organiseeritud tuuridega. Tenerife Kompassi reis oli parim, Olavi annab nii põhjalikke selgitusi ja analüüse, mida ma ainult ühes teises riigis kogesin Albioniga.
Suur tänu ka raamatu kirjutamise eest, seda peaksid lugema kõik, kes Kanaaridel käivad. Nalja saab ka (lasso Galiitsias jne).
Järgmine kord El Hierrole koos Kompassiga!

Monica Hankov
Soovitan kindlasti! Saaretuur oli ääretult hariv, Olavi on teinud tohutu töö, et selline tuur kokku panna ning hämmastav kogus teadmisi saare kohta kokku koguda. Kogu päev oli väga sisukas, sai palju näha ja kuulda - omapäi selliseid teadmisi saarest kindlast ei saaks.
Kõik oli ladus, kogu reis mõnusa olemisega. Lisaks eelnevale veel veini degusteerimine, lõuna ja palju muud.
Olavi ise on suurepärane giid, laia silmaringiga ja mõnusa huumoriga.
Võtke julgelt ühendust! Väärt päev!

Margit Park
12.01.2020 saaretuur oli superhariv ekstraülivôrdes. Olavi on kui kôndiv entsüklopeedia. Kogu tuur on sekundipealt paika pandud. Soovitan kôigile, kel Tenerifele asja, ka neile, kes arvavad, et tunnevad saart juba hästi.

Birgit Valgemäe
Täname fantastilist giidi Olavit, kes jagas Tenerife saaretuuril meiega oma suurepäraseid teadmisi ja kogemusi. Täname giidi Õnnet meeldiva päeva eest La Gomeral.

Marika Jürgenson
Suur aitäh, Olavi. Saaretuur oli fantastiline, huvitavat infot annab veel tükiks ajaks seedida. Kahjuks ei jää kõik, mida sooviks, meelde. Jään ootama muheda huumoriga vürtsitatud raamatut Tenerife ajaloo ja vaatamisväärsuste kohta... minu mõttel on jumet, kas pole!? Ainest ja pilte peaks ju jaguma küllaga?

Toivo Jürgenson
Tenerifel tuleb kasutada ikka Kompassi!

Ülle
Kompass oli üldse fantasiline: koduleht mega informatiivne, saaretuur giid Olaviga täiesti märkimisväärne sündmus. Ma ei saa aru, miks meie reisikorraldajad oma teenust Kompassilt sisse ei osta vaid ise üritavad. Teevad halvasti ja kallimalt!
Kena jõulukuud soovides,

Helen Jonov
Saaretuur oli super. Muljed väga head👌 Mis aga väga meeldis, oli see, et tempo oli paras ja palju huvitavat infot!
Katamaraanisõit oli ka väga äge 👌 Täname Sind, Olavi! Soovitame soojalt kõigile, kel Tenerifele lühemaks või pikemaks ajaks asja on 🌊🏝️

Heli Aasmann
Aitähh Sulle Olavi väga põhjaliku ülevaatega ülimalt ägeda saaretuuri eest!

Pille Mustonen
Soovitan soojalt, giid Olaviga saab kõige eredamad elamused saarega tutvumiseks! Väga muheda jutuga ja laia silmaringiga inimene!!!

Luule Sakkeus
Väga professionaalne reisijuht Olavi.

Evelin Keel

Suur tänu Olavile suurepärase saaretuuri eest, käisime lastega ja me kõik jäime väga rahule. Super!

Heily Epro-Volmer

Suur tänu imelise ja hariva päeva eest!

Merilin Matson

Suured tänud Olavile ja Õnnele! Tänu Teile sain teada huvitavaid fakte ja lugusid Tenerife saare, La Gomera saare ja mereasukate kohta. Mõnus, kui kaugeid muinasjutulisi paiku saab tundma õppida oma emakeeles.

Aadu Kroon

Saaretuur meeldis väga. Olavil jätkub fakte ja lugusid terveks päevaks.

Ulvi Prümmel

Aitäh, Olavi superlaheda, hariva, humoorika saaretuuri eest! Soovitan kõigile! Õhtu jätkub Olavi raamatuga 173-lt leheküljelt. Olen õnnelik, et natuke oli loetud ja loen naudinguga edasi! Mõistan, milline töö on tehtud! Soovitan soojalt Olavi raamatut ka lugeda. Tänuga Chaxiraxi ja Ehcerich.

Kadi Viitmaa

Väga hea ning põnev saaretuur, soovitan.

'

Toomas Õispuu

Oma 60 sünnipäeva veetsin Olavi poolt korraldatud Teneriife saarega tutvumise tuuril . Oli väga hariv ja meeldiv päev ! Suurimad tänud reisikaaslastele , kes mind ühise sünnipäevalauluga üllatasid!

Ketlin Bachmann

Olavi saaretuur oli väga põhjalik ja läbi mõeldud. Väga palju uut ja huvitavat infot. Olavi on nagu elav leksikon 📚📖. Soovitan. Jäime väga rahule👍

Kristi Rinaldo

Soovitan.Oli väga huvitav ja hariv päev.Kordagi ei tekkinud igavuse tunnet ja tüdimust.Kokku võttes, kahe sõnaga öeldes hirmus vahva.Aitäh.

Jaanika Teemus

Olavi saaretuur on 100% hea

Ingrid Saara

Olin teist korda Tenerifel. Tänu Olavi juhitud saaretuurile sain aga juurde kuhja teadmisi selle paradiisisaare kohta. Lisaks loen viimaseid lehekülgi Olavi raamatust. Suured tänud. Usun, et peagi leian end taas Tenerifelt.

‎Juta Koppel

Aitäh Olavi saaretuuri juhtimise eest, andsid meile palju teadmisi edasi, mida ei loeks ega kuuleks kellegilt. Meeldejääv sõit ookeanile, sinu tehtud pildid ja kamina ees ootab lugemist mälestuste raamat... Killuke südamest jääb ikka Tenerifet igatsema

Kristjan Prii

Saaretuuril Olaviga.

Olin parasjagu saarele omapäi seigeldes nädalaga ringi peale saanud. Paar ööd Teno rahvuspargis ühes talus telkides, paar päeva Puerto de la Cruzis ja seejärel mõnusad kaks päeva Santa Cruziz. Viimasele ööle pealinnas jäi ka Halloween, mille kirjeldamiseks saab öelda nii: ilusad olid õue tulnud, end koledaks teinud ja purju joonud. Ühesõnaga hulgaliselt toredat vaatamist. Loorberisalud rolleri sadulas jätsid ka mõjusa mulje. Enne La Caleta rannakoristusele siirdumist öö veel Costa del Silencios ühes pisut päevinäinud puhkekompleksis. Kuna raha küsiti 60 eur öö asemel 25, siis mõningased raskused kapiuste avamisel ja kellegi poolt sisse vehitud bidee ei tekitanud kuigivõrd nördimust.

Kõike nähtut mõtestan oma kogemuse põhjal ja tõesti kehtib rahvatarkus, et oma silm on kuningas. See kuningas on aga ühe silmaga.

Teise silma ja seeläbi sootuks terviklikuma pildi siinsest elust andis Kompassi Olavi saaretuur. Tenerife ja ülejäänud saarestiku tulisest tekkeloost alates, kuni tänase päevani välja. Sain vastuse ka ignorantsele tähelepanekule esimesest omapäi Masca külastusest, kus märkasin justkui indiaanlasteks riietunud inimesi, kes turiste tervitasid. Süvenemata kehitad sellise asja peale õlgu ja mõtled, et mis Disneylandi küll korraldatakse, et turistilt raha kätte saada. Hispaania koloniaalimpeeriumi vägivaldne minevik on platsi põlisasukatest puhtaks teinud. Täna tean, et etendati hoopis siinseid algasukaid guantše. Kuidas neljameetrine toigas mägedes liikumisel abiks saab olla, seda proovin ise ka järele.

Vaid üheks päevaks lillevaipadega kaetavad tänavad ja laavavoolust kasutuskõlbmatuks muutunud sadam, õige rakursi alt pildistatavad kaljunukid Teide jalamil ning männimetsade olulisus siinse veesüsteemi jaoks ei ole faktid, mida ise võib-olla otsidagi oskaks. Kõik see ja veel palju muud tihedalt ja ladusalt edastatud. Mulle meeldis.

Pärast tuuri tekkis taipamine, et see tasub läbi teha juba puhtast respektist koha vastu, kuhu oled saabunud. Vaatan saart ja kohalikke inimesi nüüd hoopis uue pilguga. Ja tean ka, kuidas end ette valmistada, kui mõni kohalik mind kolmapäeval kella kaheks kalale kutsub.

Terje Rumme

Tipphetked olid need, mis olid tipus. 😃 Omal käel läbisõidetud sama teekond ei olnud nii hariv, kui Olaviga tuuritades. Kõik saime saare kohta teada ja juttu jätkuks kauemakski. Kui sa Olaviga saaretuuri kaasa ei tee, siis sa ei ole Tenerifel käinudki.

Karin Aduson

Suurepärase huumoriga, maailmapilti avardav, äärmiselt hariv, kohalikke maitseid tutvustav ja suure kirega läbi viidud saaretuur on Tenerifel puhkajale rangelt soovituslik!

Aitäh supergiid Olavi Antons ja Tenerife Kompass!

Andrus Lodi

Väga lahe Tenerife tuur, oleme ise autoga mitu päeva saarel tiirutanud, aga bussiga saaretuuril nägi kordades rohkem kui ise roolis olles. Soojalt soovitan.

Vambo Laud

Väga lahe trip, kindlasti soovitan.

Kristofer Pendra

Väga väga väga väga lahe tuur oli

Allan Vijask

Väga põnev saaretuur. Sai avastatud palju huvitavaid kohti ja Olavi rääkis palju huvitavat ajaloost ja saatest. Oli väga vinge. Olen ise saare varem korduvalt läbi sõitnud ja tuli välja, et ma ei teadnud tuhkagi saarest. Soovitan soojalt.

Ruta Martinson

Saaretuur koos Olaviga käib küll Tenerife saarega kokku ;) muidu ei saagi teada mis elu seal saarel elatakse ja kunagi elati .Väga palju tarkust ajaloost ja tänapäevast ja need kaunid kohad mida külastasime.........kel saarele asja,siis valige saaretuur ka. Aitähhhh Olavi !

Peeter Sepp

Saaretuur. Kraniaalvutlari ekstrahatsiooni vääriv ehk siis maakeeli müts maha — Olavi töö, teadmistepagas, ettevalmistatus ,kõik. Professionaalne. Soovitan. Tõsiselt müts maha. Olen ka ise giiditööd teinud.

Urmas Antsov

Saaretuur? Kohe kindlasti! Olavi muutis oluliselt meie nägemust ja arusaami Tenerifest ja kanaaridest. Vaatame sellele suurepärasele kandile veidi teise pilguga, kuid nüüd on selge, et siia tuleb kindlasti tagasi tulla- avastamist jätkub kauemaks!

Piia Ööbik

täname Olavit saart tutvustava reisi eest. Suurepärane korraldus reisi esimestest minutitest kuni viimase minutini välja - korrektsus, täpsus, asjakohane teave, läbimõeldus - need on reisi iseloomustavad märksõnad. Suured tänud rikkaliku päeva eest. Edu edaspidiseks!

Piia ja Rein

Jane Pähn

Tänud teile Kompassi inimesed suurepärase teeninduse eest! Suured tänud Olavile imelise ja meeldejääva saaretuuri eest! Väga põhjalik ja mitmekülgne (hariv) päev koos toreda seltskonnaga. Külastage kindlasti ka Tenerife Kompassi reedest veinikoolitust- meeldiv õhtu eestlastega, justkui naaseks korraks koju sõprade juurde! Edu ja jaksu teile edaspidiseks!

Silver ja Katrin

Ühest asjast on kahju ja sellest nimelt, et lapsed vanaemaga jätsime. Tähelepanu tuuritajad! Võtke lapsed kaasa! Olavi on just see õpetaja, keda päriselus nii harva või mitte eales kohtab - räägib päev läbi justkui vigurijuttu, aga tegelikult teadmisi tuleb nagu kosest. Mega elamus.

Piret Parik

Jäime Olavi saaretuuriga väga rahule. Päev oli huvitav, sisukas ja meeldejääv!

Monika Ausmees

Jah, saaretuur Olaviga oli tõepoolest suurepärane!

Suur, suur tänu selle elamuse eest !

Kütkestav on kuulata ja kaasa mõelda, sest mõtelda ning mõtestada on mõnus :)

Monika ja Nora

Keyt Pärnamägi

Käisime vingel saaretuuril. Tegemist on tõesti väga põhjaliku ja ülevaatliku tuuriga, nägime ja kogesime väga ilusaid kohti ja saime palju informatsiooni saare ja Hispaania kohta. Giid Olavi teeb oma tööd suure entusiasmi ja südamega. Superelamused üle pika aja!!!Soovitan kindlasti Kompassi , sealt leiab ka muud põnevat, mida saarel avastada ja kaasa hulgaliselt vajalikku teavet! Suured tänud meie kõigi poolt: Pärnamäed ja Letid.

Ene Laius

Suur tänu Olavile suurepärane Tenerife saare ringreisi eest. Olime kõigega väga rahul. Ekskursioon oli huvitav ja hästi organiseeritud. Giid Olavi oli tõeliselt tasemel.
Ene ja Tiiu

Ernst Puidet

See oli superreis.

Janika Lindsalu

Käisime just Olaviga saaretuuril ja no ei saa siia jätta kirjutamata, et superlahe päev oli! Lisaks Tenerife tutvustamisele saime põhjaliku ülevaate selle mõnusa saare kujunemisest just selliseks nagu ta praegu on. Olavil on suurepärased teadmised Tenerife ajaloost! Lisaks saare ajaloole põimis ta oskuslikult sisse tükikese muu euroopa ja ka Eesti ajalugu. Igaljuhul oli mõnus vaatamine ja veel parem kuulamine! Maani kummardus ja tugev aplaus Olavile!

Marika Anger

Aitäh, oli tore päev!

Lea Aua

Saaretuur Olaviga oli põnev ja meeldiv seiklus kogu päeva. Suur aitäh.

Mercredis

Saaretuur Olaviga algas enne kukke ja koitu – bussis tuli olla juba pool kaheksa. Ning siis 12 tundi järjest lakkamatut infotulva, sõitu mööda serpentiine ja laavaväljasid. Kes Tenerifele satub, siis eestikeelne saaretuur Kompassiga on igal juhul a must. Saate rohkem teada, kui ükskõik millise virna turismibroźüüre ja ajalooraamatuid läbi lugedes. Ja nalja saab ka kõvasti.

Ingrid Aamisepp

Meie pere osales ka sellel toredal saaretuuril. Kellel on plaanis Tenerifele sõita, siis soovitan soojalt see tuur kaasa teha. Iga minut oli täis põnevat infot!

Ave Viirma

Aitäh Olavile suurepärase saaretuuri eest! Milline hulk teadmisi selle mehe pea sisse mahub! Kõike head Kompassile!

Liina Oja

Aitäh toredate piltide ja mõnusaid emotsioone pakkunud saaretuuri eest! Nii erudeeritud ja ladusa jutuga eestikeelse giidiga ei olegi varem väljamaal ekskursioonil käinud :-)! Mnjah, tavaliselt pigem avastame erinevaid maid omal käel ja hulgume niisama kohalikega ringi. Aga Sinu teadmised saarest, ajaloost, poliitikast ja muust elu-olust on hämmastavad. Eriti muidugi faktimälu ja loogiliste seoste leidmine. Super!

Kristine Raidmets

Soovitan kõigil ära käia Kompassiga koos saaretuuril! Pikk päev möödub liigagi kiiresti, Olavi on parim giid, keda olen kohanud - hästi ette valmistunud, kogenud, väsimatu ja räägib huvitavaid ning humoorikaid lugusid, ta oskab panna inimesed kuulama - tõeline professionaal. Omal käel saart avastades poleks ma kindlasti sellist elamust ja teadmistepagasit saanud.

Super! Järgmise korrani! :)

Han Do

Saaretuur Olaviga on midagi sellist, kus sul igav ei hakka!!! Küll võib Olavil õhtuks keel natukene sõlme minna, sest ta ei raiska ühtegi minutit, ta üritab sulle edasi anda nii palju infot, et tekib probleeme kõige selle salvestamisega :)

Tuuri võib siit kohalike käest saada ka poole odavama hinnaga ja ingliskeelsena, kuid usun, et sellist ülevaadet (eestikeelset) ja pidevat infovoogu kanaaride, selle saare, hispaania ja veel üldisema ajaloo kohta saate Olavilt. Lisaks saab ka degusteerida veine,lõuna ajal korralikult kõhu täis ja õhtul rõõmsa meelega koju tagasi marssida kõike seda infot talletama, mis sa päev otsa ammutanud oled. Sellest johtuvalt suurepärane hinnang sellele tuurile ja Olavi väga laialdastele teadmistele, lisaks soovitan küsida mõnda värvikat kirjeldust selle kohta, kuidas see kohalike manjaana siin õieti käib!!!!

AITÄH

Margit Nõmm

Just veetsime nädala Tenerifel,kes esimest,kes teist,kes neljandat korda. Teisest käimisest alates oleme oma tuuritamised ja teemapargid broneerinud läbi Kompassi!

Mõnus,lihtne asjaajamine,vastutulelikkus ja Olavi suurepärane giiditöö!

Soovitame lahkesti kõigile!

Margit+10!

Eha-Mai Kivissaar

Tänud Olavi suurepärase päeva eest.. Oli huvitav ja põnev kuulata lugusid ja näha põnevaid paiku Tenerife Saare tuuril.. Jätka samas vaimus

Maarika Grigor

Olavi tänan sind ja jätka samas vaimus. Meie tuleme tagasi ja kindlasti külastame Kompassi ning loodame koos sinuga teha veel palju huvitavaid matku ja saaretuure.

Marek Loos

Olavi,aitähh.Sain paljudele küsimustele vastused.Samuti väga hea ajalootunni.Jätka samas vaimus.

Tiia Tamberg

Soovitan soojalt külmakangetele eestlastele,kel plaanis Tenerife saart külastada võtta kindlasti plaani Tenerife Kompassi saaretuur.Olavi Antons teeb seda niivõrd suurepäraselt koos rikkaliku infoga, et ma olen kindel-paremini lihtsalt pole enam võimalik ! Päev möödub lennates, aga samas ka muhedalt ja lahedalt chillides ning vaatamist/kuulamist/nautimist saab Olavi abiga enamgi veel !

Kaja Leeben

Tiia, olen sinuga igati nõus, Olavi on selleks sündinud, nii loomuomaselt tuleb kõik :) Soovitan ka kindlasti saaretuuri, kuigi kardan hirmsalt kõrgust ja veits kõhe oli, aga ülevalpool pilvi... kompenseeris selle täiega :D Edu!

Tiina Roosvee

Käidud samuti detsembri lõpus ja olid imelised 12 tundi saaretuuril.:) Tenerife on puhkamiseks loodud ja tuleb kindlalt kordamisele. Vaadata ja nautida jäi veel küll!

Jane Kallas

Sõbralik eestikeelne teenindus!

Лийс Морская

Tänud suurepärase päeva eest! Tuur oli huvitav, giid Olavi andis saare kui ka saare elanike kohta palju huvitavat informatsiooni, samuti Hispaania kohta üldisemalt. Soovitan saare tuuri kõigile Tenerifel puhkajatele!

Pille Lehis

Ilma tuurita oleks jäänud arvamus Tenerifest väga ühekülgseks ja lõunaranniku keskseks ning märksa vähem positiivseks. Ajaloo ülevaade oli muidugi võimas! Tänud giidile!

Anneli Kaldaru

Suur, suur tänu saaretuuri eest! See oli ka teistkordsel osalemisel ääretult huvitav ja hariv retk!!!

Gero Matt

Väga lahe saaretuur oli, giid oli ka super soovitan kõigil ära käia kes tenerifel on!!!

Reet Väljamäe

Väga vahva tuur ja super giid Olavi! Soovitame soojalt kõigile :)

Taigur ja Reet

Kaie Sestverk

Kõik need soojad sõnad on eelnevates kommentaarides juba öeldud, mida meiegi öelda tahaksime. Ei hakka kordama. Käisime ise 26.11 saaretuuril ja see tõesti oli nii äge ja väärt ainult kiitust !

Te saate siit elamuse, teadmised, ka uued nimed :) Mis võib tähendada nii mõnelegi uut algust :D Võtke ainult palun tõsiselt seda et - Joped kaasa!!! :) Meie ei võtnud :D Tenerife ise oli elamus, Kompass kindlasti oma kodususega , Olavi Saaretuuril - kellegi teisega see tuur ei oleks see, uskuge......

Lahkusime Tenerifelt, et siia niipea kui võimalik tagasi tulla. Tenerifele jäid sõbrad, elamused , emotsioonid ja päike.

Ja päikest ja soojust soovime kogu Kompassile !

Kaie ja Tiina

Kelen Adosson

Väga huvitav ekskursioon!

Merike Tsimmer

Hästi läbimõeldud marsruut, optimaalseim sõiduvahend ja tohutult harivat infot nii saare mineviku kui oleviku kohta. Lisaks sekka pikantseid juhtumeid elust-olust ja hispaanlaste kommetest-tavadest. Olles ise giidina töötanud, tundus uskumatu, et on võimalik praktiliselt 11 tundi järjest rääkida!!! Rääkimata sellest, et operatiivsete kõrvalpõigete järel taas häirimatult samal teemal jätkata Oleme absoluutselt rahul, respekt ning suur aitäh sulle, Olavi!.

Mariann (aka Mallukas - kliki siin!)

Näiteks alles eile käisime Tenerife kompassi saaretuuril ja kellel Tenekale tulemine plaanis on, siis ma soovitan seda tuuri SOOJALT. Jah, see kestab küll 11 tundi ja ma ise olin ka natukene … noh, mitte kõige rõõmsam selle vaate üle, et ma 11 tundi kuskil vantsin, aga tegelikult tripime bussiga ringi, Olavi räägib megahuvitavat juttu Tenerifest ja selle ajaloost, ning vahepeal peatub buss ilusates kohtades. Ega seda pole võimalik piltidena hästi edasi anda, kus me käisime, õnneks tegin videosid ka. Minu lemmikpunkt matkas olid Masca rajad – kes kõrgust ei karda, proovide sinna jõuda. Kuigi need teed sinna on pehmelt öeldes okseleajavad :D

Tiia Purre-Rand

Tenerifel viibides olen käinud erinevate firmadega saaretuuridel. Seekord siis käisin 4.detsembril 2017a. koos Olaviga . Mind lausa jahmatas Olavi asjatundlikkus . Lisaks saadud suurele teadmiste hulgale oli õhtul tunne ,nagu oleksin Tenerifel ja Hispaanial kodus külas käinud .

Soovitan kõigil kaasmaalastel Kompass üles otsida ning Olavi saaretuuridele minna.

Liina Staroselets

Aitäh saaretuuri eest. See oli terviklik, huvitekitav ja silmaringi avardav (& positiivne) kogemus :)

Kristel Vürst

Nädal Tenerifel läks kui unenägu, ilmselgelt jäid mõned päevad puudu, või siis hoopis mõned nädalad…aga päev Olaviga Saaretuuril oli kindlasti üks eredamaid hetki (12h:)) selles väga ühikeses nädalas.

Alati on nauding näha kui keegi teeb nö “oma asja” hingega ning südamest ja Sa teed seda Olavi! Need põhjalikud teadmised, faktid ja lood Tenerifest segatuna muheda huumoriga, super! Ilmselgelt oli see Sul “keegieitea” mitmes Saaretuur, aga ei mingeid väsimuse märke:):)!

Üks on kindel, et Saaretuuril osalemine ei tähenda seda, et tean ja olen näinud nüüd Tenerifest kõike, vaid pigem tekitab huvi tulla veel ja veel seda imelist paika avastama.

Käisime ka Kompassi kaudu Masca matkal giid Urmasega, soovitan samuti soojalt! Elamused garanteeritud!

Head Saaretuuritamist ja kohtumiseni Kompassis:)!

Kristel Ja Gerk

Helina Vürst

Osalesime saaretuuril 19.11.17. Super elamus! Olavi poolt oli hästi põhjalik ja huvitav ülevaade saare ajaloost ja tänapäeva elust-olust Tenetifel. Külastasime saare "pärleid" ja Olavil jätkus tuuri viimaste minutiteni huvitavat jututeemat. Suur tänu selle toreda pärva eest!

Soovitame soojalt kõigile!

Helina, Jaan, Anne ja Andres

Ene Raig

Saaretuur Olaviga on tõeliselt äge seiklus! Kindlasti soovitan! Hea on teada, et oma inimesed sind ees ootavad. Ja nende käest saab kõik teada :) Vastused "väga tarkadele ja tasulistele" küsimustele.

Täname Olavi, Riivo ja Kompass, kes kire ja südamega asja teevad!

Meie tuleme tagasi!

Parimate soovidega Ene, Madis, Jaanika ja Andreas

Maili Lillepõld

Saaretuur 25.11.18 oli väga sisukas ja huvitav. Giid Helen pikkis oma juttu isiklike kogemusi ja juhtumisi ning see tegi kogu info veel huvitavamaks. Aitäh!

Soovitan osaleda ka reedestel salongiõhtutel. Kui järgmine kord tulen, toon veel raamatuid. Salongiõhtul jäi osade külaliste jutus kõlama, et Kompassi raamatukogu läbi loetud.

Rauno Lee

Väga abivalmis ja sõbralik personal.

Mari Roots

Meie pere Tenerife reisist on nüüd üksjagu aega mööda läinud. Suured tänusõnad meile vajalike piletite soetamise ja juhiste andmise eest! Samuti tänud väga toreda saaretuuri eest!

Meie reis oli suurepärane! Tenerife on mõnusalt soe ja mitmekesine saar. Samuti meeldis meile väga La Gomera.

Heade soovidega

Mari

Meeli Reivo

Suur tänu grupijuht Helenile.

Olen palju reisinud, aga nii head grupijuhti pole pole kohanud. Professionaalne töö ja head teadmised saarest. Aitähh!!!

Suur tänu heale professionaalsele fotograafile! Väga kaunid fotod!

Edu ja õnne Teie firmale ja kõigile Teile.

Lugupidamisega Meeli Reivo

Jane Pähn

Ruta Martinson

Keyt Pärnamägi

Käisime vingel saaretuuril 20.11. Tegemist on tõesti väga põhjaliku ja ülevaatliku tuuriga, nägime ja kogesime väga ilusaid kohti ja saime palju informatsiooni saare ja Hispaania kohta. Giid Olavi teeb oma tööd suure entusiasmi ja südamega. Superelamused üle pika aja!!!Soovitan kindlasti Kompassi , sealt leiab ka muud põnevat, mida saarel avastada ja kaasa hulgaliselt vajalikku teavet! Suured tänud meie kõigi poolt: Pärnamäed ja Letid.

Piret Sihver

Meie seltskond on tänasest saaretuurist sillas. Aitäh, Olavi.

Marite Viljak

Parima teeninduse, vastuvõtu ja parimate hindadega meelelahutuse leiate Tenerife Kompassist!

Regina Bärendson

Täname südamest erakordselt huvitava Saaretuuri eest! Olavi- Sinu teadmiste pagas on üüratu ja imetlust vääriv. Kui ainult suudaks ise ka rohkem "salvestada". Soovitan soojalt Olavi Saaretuuri kõigile kes Tenerifele satuvad.

Maivi Vainola

Suured tänud toreda ja vägagi informatiivse ekskursiooni eest. Ainult ühe ettepaneku tahaks teha - Mascas võiks natukene rohkem aega olla. See lihtsalt oli nii müstiline paik, et oleks tahtnud natuke kauem seal viibida.

Kaarel Taimla

Saaretuur: näidati uskumatult palju kauneid kohti ning giid oli suurepärane!

Erik Konka

See on täiesti kindel, et kellelgi teisel peale Olavi ei leidu nii suurt kogust positiivset hullumeelsust Tenerife tutvustamiseks! Täiega vaimustav ettevõtmine ja erakordselt huvitav saaretuur! Soovitan kõigile!

Peeter Sepp

Saaretuur, 24.oktoober 2017. Kraniaalvutlari ekstrahatsiooni vääriv ehk siis maakeeli müts maha — Olavi töö, teadmistepagas, ettevalmistatus ,kõik. Professionaalne. Soovitan.

Maria Vahtel Nõiariik-Liikluslinn

Suured tänud Olavile, et panid selle saare oma jutuga meile elama! Loodan, et Pedro läbis testi ja temast saab veel hea juht tuuridel!

Kristian Taro

Tenerife oli supper - kõik ekskursioonid tasemel ja Saaretuur oli väga võimas.

Tänud Kompassile ja kohtumiseni 😊

Tervitades

Kristjan (Karengnat)

Kristian (Echemgathet)

Urmas (Epchercuchat)

Ülle Horn

Kàisime eile Tenerife saaretuuril! See oli superäge päev! Giidiks oli meil tohutult suure teadmistepagasiga muhe ja humoorikas Olavi !Tänu temale nägime,kuulsime ja kogesime kogu päeva vältel palju uut ja huvitavat. See Tenerife saaretripp peaks olema kohustuslik kôigile Tenerifele tulijatele! :) Seal saab palju nalja ja palju teadmisi!Soovitan tõesti soojalt kõigile!Tànud,Tenerife Kompass!Teete oma tööd suure südamega! :)

Aasa Kivistik

Toredad inimesed need eestlased seal. Guatshide osas hariti meid eriti põhjalikult-tundsin end nagu oleks 26-ndal märtsil saanud täiendava kõrghariduse. Väga tore ja põhjalik giid oli-huumorimeel ei olnud temast mitte mööda läinud! Millest või kuidas diplomitele aga need uued nimed meile tuletati vaat sellest mina aru ei saanud või läks see mul lihtsalt kõrvust mööda-aga väga armas komme igatahes pista kõigile paber pihku-isegi magajad ärkasid rõõmsalt üles! Aitäh veelkord! ;-)

Allan Särg

Saaretuur oli selline mida kindlasti soovitaks esmakordsel külastusel kaaluda! Ka broneerimine ja asjaajamine läks väga ladusalt. Suured tänud! :)

Karin Mossov

Suured tänud Olavile toreda ja õpetliku saaretuuri eest!